Čo ľudia na Google hľadajú keď hľadajú vás?

Home / Online reputačný manažment / Čo ľudia na Google hľadajú keď hľadajú vás?
Stáva sa čoraz častejšie, že si ľudia hľadajú informácie o firmách alebo produktoch na internete. Je to prirodzené, Google totiž ponúka nie len oficiálne stránky firiem, ale aj blogy, fóra či články, kde nájdete názory a skúsenosti iných ľudí, čo je pre formovanie názoru jednotlivca oveľa viac ako napríklad nejaký certifikát uvedený na stránke spoločnosti.

Veľa firiem už v dnešnej dobe internet a výsledky vo vyhľadávaní na Google monitoruje. Robia to ale správne? Monitorujú to, čo reálne ľudia aj hľadajú?

Užívatelia internetu (čo sú vo väčšine prípadov aj používatelia Google) sa už naučili, že hľadať jednoslovné výrazy nestačí. Správanie sa ľudí pri vyhľadávaní na internete je čoraz viac sofostikované, čo priamo úmerne súvisí aj s dĺžkou a zložením hľadaných výrazov.

Tu je zopár tipov pre frázy, ktoré sa na Google oplatí monitorovať:

  • “Názov firmy/značky/produktu” + cena
  • “Názov firmy/značky/produktu” + recenzia
  • “Názov firmy/značky/produktu” + recenzie
  • “Názov firmy/značky/produktu” + názory
  • “Názov firmy/značky/produktu” + reklamácia
  • “Názov firmy/značky/produktu” + reklamácie
  • “Názov firmy/značky/produktu” + sťažnosti
  • “Názov firmy/značky/produktu” + podvodbráťte sa na nás, radi pre vás navrhneme riešenie na mieru.

Chcete mať dobré meno v Google?

Regresívne SEO je služba, ktorou to pre vás zabezpečíme.
Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment
Mobile Analytics