Kontroverzná reklama počas Super Bowlu na Groupon

Home / Offline reputačný manažment / Kontroverzná reklama počas Super Bowlu na Groupon

Finále Amerického Super Bowlu je bezpochyby udalosťou roka pre reklamný svet, sekunda reklamného priestoru počas prenosu už prekročila 100 tisíc dolárov, spoločnosti sa trhajú o to, ktorá predvedie vtipnejšiu a kreatívnejšiu reklamu, nie všetkým to však tento rok vyšlo.

Americká spoločnosť Groupon- najväčší svetový server pre skupinové nakupovanie, sa rozhodol pre vtipný, ale provokatívny 30 sekundový spot, ktorý rozdelil ľudí na dva tábory. Bohužial pre Groupon, viac ľudí sa nachádza v skupine proti reklame a drevo do ohňa ešte pridáva samotný riaditeľ Grouponu, ktorý sa nie a nie ospravedlniť.

Najprv si ale pozrite reklamu, o ktorej je reč:

Podstata problému možno ani tak nie je v reklame, ktorá pobúrila verejnosť, ale v reakciách Andrewa Masona, ktorý nie a nie priznať vinu. Namiesto toho sa snaží stále dookola presviedčať verejnosť, že reklama bola myslená dobre, že aj Grouponu ide o dobro Tibetu, že aj Groupon sa zapája do aktivít podporujúcich Tiber, Greenpleace a iné dobročinné organizácie, no tak očakávané slovíčko “prepáčte” alebo “ospravedlňujeme sa” stále neprišlo.

Kontroverzná reklama a reakciu na ňu určite priniesli Grouponu veľký priestor v médiách, otázne ale je, či sa im to z dlhodobého hladiska vyplatí.

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment