Korporátna reputácia firiem v USA

Home / Offline reputačný manažment / Korporátna reputácia firiem v USA

Americká spoločnosť Harris Interactive nedávno uverejnila rebríček firiem podľa ich korporátnej reputácie pre rok 2011 v USA. Veľmi zaujímavé čítanie..

Určite nikoho neprekvapí, že sa v tomto rebríčku na prvom mieste umiestnil Google, nasledovaný Johnson & Johnson, tretie skončilo 3M Company. Naopak na dne sa nachádzajú AIG spolu s BP, tiež asi žiadne prekvapenie vzhľadom na nedávnu finančnú krízu a problémy BP s únikom ropy v Mexickom zálive.

Ak máte viac času, určite si preštudujte celý výročný report v PDF (1,2MB).

Zdroj Harris Interactive.

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment