Novinky zo sveta reputačného manažmentu

Home / Novinky / Novinky zo sveta reputačného manažmentu

Vo svete ochrany a budovania dobrého mena a značky sa neustále niečo deje. Objavujú sa nové kauzy, prípady krízovej komunikácie či úspešné novovybudované značky a preto aj na blogu Reputation.sk by sme chceli priniesť krátky prehľad najnovších udalostí.

Rebríček 2012 BrandZ top 100

Americká spoločnosť MillwardBrown uverejnila nedávno zaujímavý rebriček top 100 značiek. V 15MB PDF si môžete pozrieť podrobný rebríček značiek podľa ich aktuálnej hodnoty, kde je vidieť, že veľa spoločností stratilo svoje pozície z minulosti hlavne kvôli finančným problémom. V aktuálnom rebríčku vedie Apple pred IBM a Google, Facebook sa nachádza na 19. priečke. MillwardBrown pripravili k celému rebríčku aj zaujímavú infografiku.

2011 Brand Power Rankings Report

Iný rebríček reputácie značiek zostavila spoločnosť  CoreBrand, ktorá spravila prieskum medzi 10tisíc respondentami, ktorých sa pýtali na ich obľúbené značky, osobné pocity a názor na spoločnosti a výsledok z prieskumu si môžete stiahnuť v PDF súbore:

Pre Američanom je najsympatickejší obchod AMAZON

Agentúra Brodeur Partners spravila prieskum medzi 2000 nakupujúcimi Američanmi, ktorých sa pýtala na ich názor a pocity ohľadom obchodných reťazcov v USA. Najlepšie z toho vzišiel internetový gigant Amazon:

Briti majú najradšej Rolls-Royce

The Reputation inštitút sa pýtal 35tisíc ľudí v UK na názor, pocity a reputáciu britských značiek, víťazom sa stala Rolls-Royce Group pred Dyson a Alliance Boots. Celý report je k nahliadnutiu na stránkach inštitútu. Top 10 značiek zoradených podľa RepTrak Pulse skóre:

  1. Rolls-Royce Group   84.03
  2. Dyson    83.67
  3. Alliance Boots   83.61
  4. Marks & Spencer Group  82.18
  5. John Lewis Partnership  81.82
  6. Jaguar/Land Rover   80.35
  7. Mothercare    79.94
  8. Selfridges    79.05
  9. William Grant & Sons   78.99
  10. Specsavers    78.89
Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment