Online recenzie majú stále väčšiu váhu

Home / Online reputačný manažment / Online recenzie majú stále väčšiu váhu

Momentálne sa nachádzam v  južnej Amerike, konkrétne vo Venezuele. Tesne pred mojím odchodom do Caracasu som si na internete pozeral možnosti ubytovania a práve táto netradičná téma má spoločné s reputačným manažmentom viac, ako sa na prvý pohľad zdá.

V cestovateľskom sprievodcovi Lonely Planet bol ako jedna z lacnejších možností ubytovania v Caracase spomenutý aj Nuestro hotel. Zadal som si do Google teda jeho názov a pozrel prvé dva výsledky. Jeden z nich boli recenzie na webe Hotelz.com.

Skúste si prečítať recenzie, respektíve komentáre dole. Samé okrádačky, nebezpečenstvo, jednoducho miesto, kam by ste podľa recenzií nájdených na internete určite nepáchli. Ja som sa rozhodol inak a nebanujem. Žiadne obavy sa nepotvrdili a môj pobyt dopadol dobre. Dokonca si myslím, že niektoré reakcie boli veľmi prehnané. Vyzerá to tak, že len ľudia so zlými skúsenosťami niečo napísali.

A práve to je najväčšia hrozba internete čo sa týka recenzií. Ľudia len málokedy napíšu, keď sa im niečo páčilo, ale akonáhle majú negatívnu skúsenosť, píšu ihneď. Keby som sa rozhodol podľa nájdených recenzií, tak do Nuestro hotela neprídem určite, podobne ako asi väčšina ľudí, pritom realita môže byť úplne iná.. Čo sa na internete píše o vašich službách alebo produktoch? Máte online recenzie pod kontrolou?

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment