3/10
Počet pozitívnych výsledkov na prvej strane
výsledkov vyhľadávania pred našim zásahom
výsledkov vyhľadávania pred našim zásahom
8/10
Počet pozitívnych výsledkov na prvej strane výsledkov
vyhľadávania po realizácii krízovej kampane
vyhľadávania po realizácii krízovej kampane
Východisková situácia
Našou úlohou bolo odstrániť negatívne výsledky na Google.cz a Seznam.cz, ktoré sa zobrazovali po zadaní fráz:
- “energetické centrum”
- “české energetické centrum”
Počet pozitívnych výsledkov (kľúčové slová) | Seznam | |
---|---|---|
energetické centrum | 2 | 1 |
české energetické centrum | 3 | 3 |
“energetické centrum” | 9.8.2012
Výsledky vyhľadávania pre kľúčové slová “energetické centrum” vo vyhľadávačoch Google a Seznam pred začatím kampane. Zelenou sú označené výsledky s pozitívnym sentimentom, červenou naopak s negatívnym.

Seznam

“české energetické centrum” | 9.8.2012
Výsledky vyhľadávania pre kľúčové slová “energetické centrum” vo vyhľadávačoch Google a Seznam. Zelenou sú označené výsledky s pozitívnym sentimentom, červenou naopak s negatívnym.

Seznam

Realizované riešenie
Aby sme dosiahli klientov cieľ, ktorým bolo v čo možno najvyššej miere odstránenie negatívnych výsledkov z prvých strán vyhľadávania v oboch vyhľadávačoch, realizovali sme po dobu jedného roka regresívne SEO a online monitoring aktuálnych správ a zmienok v súvislosti so sledovanými kľúčovými slovami.
Dosiahnuté výsledky
Stav projektu k 30.6.2013, kedy bola kampaň ukončená, bol nasledovný:
Počet pozitívnych výsledkov (kľúčové slová) | Seznam | |
---|---|---|
energetické centrum | 8 | 7 |
české energetické centrum | 6 | 8 |
“energetické centrum” | 30.6.2013
Výsledky vyhľadávania pre kľúčové slová “energetické centrum” vo vyhľadávačoch Google a Seznam po skončení kampane. Zelenou sú označené výsledky s pozitívnym sentimentom, červenou naopak s negatívnym.

Seznam

“české energetické centrum” | 30.6.2013
Výsledky vyhľadávania pre kľúčové slová “české energetické centrum” vo vyhľadávačoch Google a Seznam po skončení kampane. Zelenou sú označené výsledky s pozitívnym sentimentom, červenou naopak s negatívnym.

Seznam

Zhrnutie
Po takmer ročnej kampani sa nám podarilo eliminovať väčšinu negatívnych výsledkov z prvých stránok výsledkov vyhľadávania pri cieľových kľúčových slovách a v oboch cieľových vyhľadávačoch. Na základe vyjadrení klienta boli ciele dosiahnuté a spoločnosť Energetické centrum a.s. bola spokojná s výsledkami kampane.
Máte podobný problém?
Obráťte sa na nás, radi pre vás navrhneme riešenie na mieru.