Referencie spokojných pacientov sú na nezaplatenie

Home / Online reputačný manažment / Referencie spokojných pacientov sú na nezaplatenie

Už vieme, že pozitívna reputácia je v súvislosti s výkonom každej profesie viac ako nevyhnutná. Najnovšie by si to mali uvedomiť tiež lekári, ktorí sa kritike ani pri najlepšej vôli aj tak nikdy nevyhnú.

Na webe www.nasilekari.sk sa ku kvalite poskytovaných zdravotníckych služieb totiž môžu vyjadriť pacienti z celého Slovenska. V databáze sú všetci lekári aj so špecializáciou a miestom pôsobenia. Prevádzkovatelia stránky pritom vyzývajú skôr k pozitívnemu hodnoteniu, pochvalám a poďakovaniam.

Hodnotí sa komunikácia s pacientom, dôkladnosť vyšetrenia, prístrojové vybavenie, čakanie na vyšetrenie, čakanie na objednanie, ale aj asistujúca zdravotná sestra.
Ostatní potenciálni klienti (pacienti)  si tak dokážu vytvoriť komplexný obraz o danej ambulancii a stránka pomáha pri výbere podľa vlastných preferencií. Negatívna referencia môže odohnať pacienta nielen samotnému lekárovi, ale tiež celej klinike, preto by si vedenie malo svojich zamestnancov sledovať aj týmto spôsobom.

Každý je omylný a každý môže mať blbý deň, aj lekár. Pre objektívnosť hodnotenia je preto dôležitý čo najväčší počet referencií. Aj pre lekára teda platí snažiť sa o čo najväčší počet spokojných pacientov, či už je  štátny alebo súkromný, zmluvný alebo nezmluvný. Aj za tie platy.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment