Dobré meno spoločnosti, veľké povedomie o značke, pozitívne hodnotenia zákazníkov, výborný vzťah s verejnosťou a médiami, na čo je to všetko dobré? Dobrý pocit? Alebo pocit zadozučinenia? Podľa nás je hlavným a primárnym cielom tržby a zisk, nič viac, nič menej.
Povedomie a pozítívne hodnotenia sú síce pekná vec, ale nebude Vám to nič platné, keď na tom nezarobíte. Zisk je veľmi dôležitý ukazovateľ, pridružené ukazovatele sú napríklad tržby, množstvo a objem generovaných zakázok. A práve takéto ciele by ste mali mať pri budovaní značky a dobrého mena. Povedomie Vás neuživí, uživia Vás peniaze.
Na internete sme našli niekoľko zaujímavých materiálov o tom, ako súvisia zisky či generovanie nových klientov od povedomia:
How Brand Awareness Can Increase Your Profitability (PPT, 176 KB)