Reputačný manažment a záujem o tieto služby u nás

Home / Novinky / Reputačný manažment a záujem o tieto služby u nás

Reputačný manažment, či už ten offline alebo online, sú pre Slovensko relatívne nové pojmy. To, čo na západe bežne funguje, je u nás ešte len v plienkach, koniec koncov ako všetko. A vlastne aj preto vznikol web reputation.sk a blog, ktorý práve čítate, aby sa šírila ďalej osveta o reputačnom manažmente a aby si naše spoločnosti začali uvedomovať potreby budovania dobrého mena pre svoju značku a zároveň aby vedeli, že akokoľvek je situácia zlá, vždy sa s tým dá niečo robiť.

Slovenské spoločnosti jednak veľmi nevedia, že nejaký reputačný manažment existuje a aj v prípade, že o ňom vedia, nepovažujú ho za dôležitú súčasť ich podnikania.

Potrebu niečo urobiť si uvedomia častokrát už neskoro, napríklad keď firma podnikajúca na internete zistí, že po zadaní jej mena na Google.sk je väčšina príspevkov negatívna a veľké množstvo ľudí prichádza na ich stránka práve po zadaní mena vo vyhľadávaní.

Ale aj toto sa časom zmení, pretože vývoj trhu a jeho potreby si to jednoducho vyžiadajú. Len pre ilustráciu toho, ako je reputačný manažment zatiaľ na Slovensku nedôležitý, prikladáme objem vyhľadávania relevantných fráz na Google.sk:

A pre trh USA (Google.us):

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment