SACR naozaj nevie, ako komunikovať na Facebooku

Home / Online reputačný manažment / SACR naozaj nevie, ako komunikovať na Facebooku

Na Facebooku sú už takmer všetci, veľa firiem a organizácií to pochopilo a tiež svoje komunikačné aktivity presúvajú na túto sociálnu sieť. Slovenská agentúra pre cestovný ruch SACR nie je výnimkou, bohužial v tomto prípade tou v negatívnom slova zmysle.

Facebook fanpage SACR nie je spravená najhoršie. Zástupcovia SACR sa snažia podľa možností fanpage udržať pri živote, postujú pravideľné statusy, fotografie či odkazy na zaujímavé články. Celé to však má jeden veľký nedostatok. Facebook je totiž interaktívne médium, kde sa ľudia a firmy bavia navzájom, kladú si otázky, komunikujú. Presne o tom by mala byť propagácia na Facebooku.

A presne o tom nie je komunikácia na Facebooku v podaní SACR. Agentúra totiž úplne zakázala vkladanie príspevkov na nástenku od fanúšikov fanpage.Tí môžu tak maximálne odoberať informácie od SACR, ale na to predsa nepotrebujú byť ich fanúšikmi, pretože informácie si nájdu aj na iných zdrojoch. Pýtame sa preto, na čo má SACR vlastne fanpage? Prečo sú príspevky od fanúšikov zakázané? Boja sa niečoho? Krásny príklad toho, ako to na Facebooku nerobiť..

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment