Slovenské firmy a ich reputácia na Google

Home / Nezaradené / Slovenské firmy a ich reputácia na Google
Reputačný manažment predstavuje oblasť, ktorá je ešte stále väčšinou firiem na Slovensku veľmi podceňovaná a hodnota značky spolu s reputáciou spoločnosti sa častokrát umiestňujú na posledných priečkach hodnotového rebríčka. A práve preto internetová marketingová agentúra VISIBILITY podniká už takmer rok osvetové činnosti práve v oblasti online reputačného manažmentu.

V tomto dokumente nájde čitateľ porovnanie výsledkov vo vyhľadávaní na Google.sk na základe ich sentimentu pre rôzne segmenty hospodárstva. Cieľom je poukázať na spoločnosti, ktoré nemajú problém s takouto formou online reputácie a taktiež varovať spoločnosti, ktorým negatívne výsledky vo vyhľadávaní reálne ohrozujú biznis a môžu predstavovať nižšiu mieru konverzie z vyhľadávania.

Analýza sentimentu výsledkov slovenských firiem, 2011  Stiahnuť PDF (818KB)

Tento dokument nemá za ciel hodnotiť opodstatnenosť daných výsledkov ani ich príčiny, iba zhrňuje reálny stav a objektívne hodnotí situáciu.

infografika

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment