Reputačný manažment predstavuje oblasť, ktorá je ešte stále väčšinou firiem na Slovensku veľmi podceňovaná a hodnota značky spolu s reputáciou spoločnosti sa častokrát umiestňujú na posledných priečkach hodnotového rebríčka. A práve preto internetová marketingová agentúra VISIBILITY podniká už takmer rok osvetové činnosti práve v oblasti online reputačného manažmentu.
V tomto dokumente nájde čitateľ porovnanie výsledkov vo vyhľadávaní na Google.sk na základe ich sentimentu pre rôzne segmenty hospodárstva. Cieľom je poukázať na spoločnosti, ktoré nemajú problém s takouto formou online reputácie a taktiež varovať spoločnosti, ktorým negatívne výsledky vo vyhľadávaní reálne ohrozujú biznis a môžu predstavovať nižšiu mieru konverzie z vyhľadávania.
Tento dokument nemá za ciel hodnotiť opodstatnenosť daných výsledkov ani ich príčiny, iba zhrňuje reálny stav a objektívne hodnotí situáciu.