SOZA sa potápa stále hlbšie, čo na to pán Repčík?

Home / Offline reputačný manažment / SOZA sa potápa stále hlbšie, čo na to pán Repčík?

Slovenský ochranný zväz autorský (SOZA) sa nepoučil zo svojich predchádzajúcich reputačných prešľapov a robí jednu chybu za druhou. Aktuálna kauza fakturovania miestnym zastupiteľstvám za ľudové piesne a vystúpenia detí a následná komunikácia celého prípadu z ich strany azda ani nepotrebuje komentár.

Minulý rok sme písali na blogu Reputation.sk o kauze YouTube videí a následnej komunikačnej blamáži SOZA na svojich Facebook stránkach, tento rok sa zväz “prezentoval” úžasnou aroganciou a schopnosťou nekomunikovať s verejnosťou a médiami, hlavne vďaka svojmu riaditeľovi páno Repčíkovi.

A výsledok? Na Slovensku sa dnes nenájde asi nikto, kto by mal na SOZU pozitívny názor (okrem pána Repčíka a ľudí, ktorí nikdy o SOZE nepočuli), voči jej aktivitám sa organizujú protesty a negatívne ladené Facebook skupiny a eventy, všetky mienkotvorné online denníky, rôzne súkromné blogy a internetové fóra, všade tam nájdete informácie ohľadom pochybných praktík nášho zväzu.

Keď si dnes do Google zadáte SOZA, neutrálny výsledok je hádam len ich domovská stránka:

soza - Hľadať v Google-155009

Nie je podľa Vás SOZA už na dne? Alebo kam sa dá klesnúť ešte hlbšie? A čo na to pán riaditeľ? Ako môže jeden rozumný človek s chrbtovou kosťou po takýchto škandáloch zostať na svojom mieste?

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment
Mobile Analytics