Trápi slovenské firmy ich online reputácia?

Home / Online reputačný manažment / Trápi slovenské firmy ich online reputácia?

Hneď v nadpise článku základná otázka. Samozrejme nedajú sa všetky slovenské firmy zovšeobecňovať do jednej jedinej odpovede, bez okolkou však môžeme napísať, že online reputácia pre mnohé spoločnosti na Slovensku je ešte stále niekde v úzadí záujmov.

Oslovili sme niekoľko náhodne vybraných spoločností, ktoré si myslíme, že aspoň čiastočný problém s online reputáciou majú, kedže po zadaní názvu ich firmy na Google.sk sa na popredných miestach zobrazí minimálne jeden negatívny výsledok, väčšinou ide o portál sťažnosti na SME.sk. Chceli sme vedieť, či vedia o tejto situácii a či ich trápi, respektíve plánujú s ňou niečo robiť.

Konkrétne sa jednalo o tieto spoločnosti:

Názov spoločnosti Web
FAROS Financial, s. r. o. (Slovakia Capital) http://skcapital.sk/
BKS-Leasing http://www.bks-leasing.sk/
ČSOB Leasing http://www.csobleasing.sk/
RM Systém Holding http://www.rms.sk
M.B.A. Financie http://www.mbaf.sk
GTS Nextra http://www.gts.sk/
digi slovakia http://www.digi-tv.sk/
Unient Communications http://www.viphone.sk/
Slovanet http://www.slovanet.sk/
AQUAPARK KOVÁČOVÁ http://www.holidaypark.sk/
GYN – FIV http://www.novedieta.sk/
Shirtinator Slovakia http://www.shirtinator.sk/
Beyond Media http://www.beyondmedia.sk/
Vltava Stores http://www.dunaj.sk/

A výsledok? Ani jedna odpoveď. Ani jedna reakcia, ani náznak snahy niečo v tomto smere napraviť. Myslíme, že čiastočnú odpoveď na otázku z nadpisu si už viete dať aj sami..

Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment