Príkladov ako na internete nekomunikovať bývajú desiatky. Pred časom sme napríklad na tomto blogu spomenuli Slovenskú agentúrú pre cestovný ruch (SACR) a ich spôsob ignorácie svojich fanúšikov, na Slovensku však máme ešte väčších expertov na sociálne siete a komunikáciu v nich, konkrétne minerálnu vodu Baldovská.
Stačí si kliknúť na fanpage Baldovská a hneď pochopíte, o čo sa jedná. Jedna vec je ignorovať fanúšikov na internete, respektíve nezvládať krízovú komunikáciu, úplne iná káva je krízovú situáciu si vytvárať a neustále prilievať olej do ohňa. Presne to totiž robí admin fanpage Baldovská, ktorý nepochopiteľne uverejňuje v statusoch vtipy a to nie hocijaké, ale častokrát veľmi trápne až dokonca rasistické. Môžete si rozprávať vtipy tohto typu s kamarátmi pri pive, ale oficiálne ich uverejňovať na firemnej fanpage je už trošku priveľa.
Osobne nerozumiem, kto je za celé toto fiasko zodpovedný, koho to bol vôbec nápad a či takúto online komunikáciu vrámci firmy niekto schvaloval, lebo ak áno, ten človek nemá na svojom mieste čo robiť. Snáď bude takýchto príkladov na internete čo najmenej, momentálne to však vyzerá na úplne opačný trend.