Vyhľadávanosť mien známych osobností

Home / Online reputačný manažment / Vyhľadávanosť mien známych osobností

Reputačný manažment sme doteraz brali v kontexte skôr s firmami a ich značkami. A samozrejme to je chyba, lebo tak ako je extrémne dôležité budovať dobré meno a kvalitné služby pre firmu, je to neoddeliteľná súčasť budovania osobného profilu aj pre osoby- či už v politike, športe, spoločenskom živote, jednoducho treba si dávať pozor aj na svoju povesť a obľúbenosť mena.

No a čím viac ste slávny, tým viac sa o Vás hovorí, tým viac sa o Vás píše a tým viac sa objavuje aj negatívnych názorov či dokonca nepriateľov. Je to prirodzená súčasť budovania značky a mena, s ktorou sa treba naučiť žiť, treba ju akceptovať a vedieť sa popasovať s prípadnými krízovými situáciami.

A samozrejme čím viac Vás ľudia poznajú, tým viac chcú o Vás vedieť, čo priamo súvisí aj s vyhľadávanosťou na Google, preto sme sa rozhodli v krátkej tabuľke zrhnúť mesačnú vyhľadávanosť známych aj menej známych mien politického a spoločenského života len aby sme demonštrovali fakt, že s popularitou stúpa aj objem vyhľadávaní a teda aj šanca na to, že viac ľudí objaví prípadné neželané (negatívne) výsledky vo výsledkoch- ovšem ak nejaké existujú.

Hľadali sme cez Google Keyword tool s funkciou “Broad Match” pre lepšie zacielenie daného mena a jeho rôznych variant.

Meno Mesačná vyhľadávanosť na Google.sk
Iveta Radičová 5400
Róbert Fico 3600
Róbert Kaliňák 590
Adela Banášová 9900
Patrik Herman 320
Daniela Hantuchová 1900
Jozef Golonka 260
Boris Kollár 3600
Miro Šmajda 6600
Lukáš Latinák 2400
Miroslav Šatan 390
Juraj Sasko
Juraj Sasko
Juraj riadi agentúru VISIBILITY a jej projekty. Je podpredseda Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, večný optimista, pedant a peace maker.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment