Čo tak získať na Facebook-u tisíc nových fanúšikov na firemnej stránke? Alebo rovno dvadsať tisíc? Pre malé firmy či nové produkty ideálne. A to “len za 69 900 Kč” na www.firemnifacebook.cz .
Podobných špekulatívnych firiem ponúkajúcich fanúšikov na predaj je na českom a slovenskom trhu viac. K referenciám sa asi nikto nedostane a zistiť úspešnosť vyjadrenú v číslach bude rovnako náročné. Ceny sú samozrejme všade nižšie ako u konkurencie. Konkurenciou je ale napríklad v Čechách stále tá istá firma len s rozličnými webmi – ten s názvom www.levnymarketing.cz. hovorí za všetko.
Firemné Facebook profily by ale mali oslovovať svojich skutočných fanúšikov a potenciálnych záujemcov, komunikovať s nimi, zisťovať na čo dobre reagujú, a na základe toho zlepšovať svoje produkty. Otázkou teda zostáva, kto takéto služby využije a ako mu to v biznise reálne pomôže.
Pretože je rozdiel dať si vytvoriť a spravovať svoju stránku špecialistami tak, že sama pritiahne dostatočné množstvo naozajstných fanúšikov a kúpiť si neidentifikovaných užívateľov, ktorí neprinášajú firme žiaden efekt.