Etablované značky

Home / Riešenia / Etablované značky

Krízový manažment či proaktívne online PR poskytne vašej značke ochranu voči prípadným krízovým situáciám a zároveň zlepší vnímanie vašej spoločnosti.

Základné otázky

  • Monitorujete vašu online pôsobnosť natoľko, že viete ihneď zareagovať prípadne sa vyhnúť krízovým situáciám?
  • Dostali ste sa do stavu, kedy bola povesť vašej spoločnosti na internete atakovaná negatívnym spôsobom a váhate nad stratégiou jej opätovného zlepšenia?
  • Máte prehľad o trendoch z vášho odvetvia, ktoré práve kraľujú na Internete? Ak áno, viete ako na ne reagovať?
  • Zaujíma vás povesť a pôsobenie vašej konkurencie v online prostredí?

Reputačný manažment pre etablované značky

Až 77% ľudí, ktorí plánujú utratiť peniaze na kúpu určitého produktu alebo služby, si najprv preveria čo sa o vás píše na internete a podľa toho sa rozhodnú či tak učinia u vás alebo u vašej konkurencie. 

Bez ohľadu na to aký ste dobrý v tom čo robíte, nie je žiaľ možné vyhovieť každému. Napriek tomu je možné zabezpečiť, aby pozitívne informácie na Internete prevyšovali tie negatívne. Nedávny prieskum totiž ukázal, že 1 negatívna recenzia môže spôsobiť 22% pokles v podnikaní.

Naše služby v oblasti Online reputačného manažmentu zabezpečia vďaka proaktívnemu prístupu to, aby sa v online svete šírilo predovšetkým pozitívne povedomie o vašej firme/značke. Zároveň uplatnením digitálneho krízového manažmentu zaistíme, aby vaša spoločnosť minimalizovala riziko vzniku reputačnej krízy.

Chcete predchádzať krízovým situáciám a udržať si dobré meno? Kontaktujte nás.