Ako začínajúci podnikateľ by ste sa mali zamyslieť nad otázkou či je dôležité, aby ste kontrovali a monitorovali vašu online reputáciu od počiatočného štádia vášho pôsobenia na trhu. Zaujíma vás odpoveď?
Základné otázky
- Reprezentuje vaša webová stránka oblasť v ktorej podnikáte v čo najlepšom možnom svetle?
- Viete ako zabezpečiť kontrolu a ochranu vašej online reputácie?
- Monitorujete to čo sa o vás hovorí na internete?
- Viete kto je vaša konkurencia? Ak áno, máte informácie o jej pôsobení?
Reputačný manažment pre začínajúce značky
Aj keď je vysoko pravdepodobné, že na začiatku nemáte negatívnu online povesť je dôležité, aby ste na budovaní svojej značky a sledovaní toho, čo sa hovorí o vašej firme, pracovali od prvého dňa vášho vzniku a vyhli sa tak prípadným krízovým situáciám v budúcnosti. Vaši potenciálni zákazníci môžu totiž veľmi ľahko natrafiť na všetko čo o vás kedy bolo na internete zverejnené.
Ak si neviete dať rady aká komunikačná stratégia či online PR aktivity by boli najefektívnejšie pre riadenie svojej online reputáciu, neváhajte a kontaktujte nás. Radi vám s tým pomôžeme.